Saturday, April 13, 2013

KAPITALIZEM


_________________

Koha vrapon kohe e pa kohe,
vrapoj dhe une bashke me te
hapat e mija dite nga vitet
vitet sguxoj ti numuroj...

Koha vrapon dhe smeshiron,
asnje gabim, asnje lajthitje,
ndaj dhe une me te vrapoj
se nuk kam kohe qe te gaboj...

Se nese mbodhis kembet e mia
ne ndonje grope a ndonje gur,
koha sme pret ajo sme fal,
ajo vrapon dhe asgje se ndal...



Koha vrapon kohe e pa kohe
dhe une vrapoj me te njejtin ritem,
se nese mbodhis kembet e mia,
askush se zgjat doren per ndihme...

Ndaj skam kohe as te mendoj
mendjen ta vras per kohe qe shkuan,
vrapoj dhe une si lepur vrapoj
dhe sdua qe ta humb toruan...

Koha vrapon, kohe e pa kohe
vrapoj dhe une bashke me te,
hapat e mija dite nga vitet
vitet sguxoj ti numuroj...!


SoVaNa   5 JANAR 2013

No comments:

Post a Comment