Wednesday, March 5, 2014

DY POEZI PER NENEN

ME E MADHJA DASHURI
___________________

Dikur nje dashuri do te me sillte ne jete,
nje embrion qe do te kthehej ne nje gonxhe.
Si nje filiz i sapocelur do te beja perpjete,
Nena ime do te ishte e imja pranvere...

Po ti o Nene qe me linde ne mes dhimbjesh
dhe lotet nuk te rreshtnin si margaritare...
Qaje dhe qeshje e lumtur si asnjehere,
te lindesh femjie qenkerka gezim i papare...

Dhe une i trembur do te vija ne kete jete,
ne nje bote misterioze me aq pak dashuri..
Nuk dija c'me priste, e kisha aq shume frike,
ndaj qaja e qaja e dridhesha me ngasherim...

Ti Nena ime ishe njesoj si pranvera,
lotet qe derdhje e ngrohen shpirtin tim...
Mbi gjoksin tend une isha perendesha,
bota s'egzistonte ti ishe e vetmja dashuri...

Ndaj buzeqesha dhe papritur heshta,
mbi gjirin tend te bardhe u preha ne qetesi...
Se dija c'ishin lulet se dija c'ish pranvera
por isha i sigurte se ato do ti te gjeja tek Ti...

Buzeqeshje Nena ime tek me shihje te qete.
Buzeqeshja dhe une ne gjume pa kuptim.
Erdha ne kete bote me te vetmin mendim,
Nena ime do te ishe, me e madhja dashuri ...!

SoVaNa 8 mars 2014




EMRI ME I BUKUR NENE
_____________________

Papritur te rritur e ndjejme veten nje dite,
brenda vetes dic na ngacmon ne shpirt...
Me mijra ndjenja si yje fillojne te na ndrijne,
rrahjet e zemres pa dashur kthehen ne dashuri...

Por dashuria me e embel je ti Nena ime,
ku ne syte e Tu shkelqen nje gezim plot drite...
Tek ndjen brenda vetes dike te te peshperise,
me kembet e vockla fillon e te troket ne shpirt...

Ti vec qesh e syte te kthehen ne lendina,
nje zjarr i brendshem te ledhaton e s'te djeg...
Gjuhen e foshnjes me mire se kushdo tjeter,
tek te peshperit aq embel vec Ti mund ta ndjesh...

Nese me pyesin a ka emer tjeter dashuria,
une gjithe zell pergjigjen e kam ne goje...
Zemra e Nenes qe rrihte mbi dockat e mia,
Emri me i bukur qe me beri kete jete ta shijoj...

Ndaj kjo dashuri s'ka per te vdekur kurre.
Njeriu per Nenen mbetet perhere nje foshnje...
I vogel i rritur apo nje dite u befte edhe burre,
lotet nuk e falin kur i permend emrin Nene...!!

SoVaNa 8 MARS 2014






No comments:

Post a Comment