Tuesday, April 9, 2013

SHQIPERIA IME KRENARE

SHqiperia ime krenare,pse te dua kaq shume??
kete mbremje se di perse jam bere copash,
me fjale jam ketu me shpirt aty tek ti,
te fola dhe zemren te dergova mes shkronjash...

I shkrova i malluar me dore te dridhur,
sa dua ere te behem e bashke me ty te fluturoj,
aty ku ti shijon lirine, por se di cme mban lidhur
ketu ne dhe te huaj e me ben te lotoj...!

SHqiponja ime krenare ti se meriton lendimin,
sepse dhe e plagosur ti perhere buzeqesh,
dhe buzeqeshja jote mua me jep force
ajo me ben te lumtur ajo me jep jete..


Kujtoj flatrat e tua dhe me duket sikur me thua:
Mos u trishto dhe kurre mos ju dorezo,
perbuzjes, dheut te huaj ku ti sot jeton..
Mua ketu me ke nese te duhem me kerko...!

Dhe nese ndihesh keq perseri buzeqesh,
mendo dicka te bukur dicka qe te ngroh
dhe une Shqipja ime per here te mendoj ty
sepse Ti je jeta ime je endra qe dua te shoh..!


8 SHKURT 2013

No comments:

Post a Comment